Tuesday, October 14, 2008

Shushi King Card Bonanza

Fadhilah n i having our dinner at shushi king bonanza kt alamanda,putrajaya . Ktorg still ok la, just 10 plate. We share some pictures.








kakak 2 orang kt depan ktorg nie aku rse diaorg makan lbh 20 plate



Sunday, October 12, 2008

Hari Raye Aidilfitri 2008

Aidilfitri kali ini disambut sederhana. Xder la sedarhana sangat. Mak dapat kete baru, beli friged baru n oven baru. Baju raye aku pun ader 6 pasang. banyak. Tahun nie aku n kak long ditugaskan pergi shopping untuk barang-barang dapur hari raye. Pe beli kt giant muo. kak long orang pertama yang sampai. then aku, farid the last person yang sampai fadilah. Malam raye bru sampai. Petang raye family mak usu pun sampai.



Shopping raye..


kak long cerewet memilih, siap ader buku takut ader yang ttingal..


Prepared ayam satay


kak long n farid kt dapur kupas bawang



baju raye aku ader 6 pasang

Keluargaku..


Mak su family mak uteh family n my family


Kak long n wafa Fadila n aiman


Abah and farid kt umah pak ngah (Father's side)

Cucu Pak Ngah..


My sibling n i with Mak long (Father's side)

Beraye di umah mak long ( with ikhwan n shuhada)

Beraya di umah mak usu

Main tembak2 time raye.. huhuhu



With Aiman (4th shawal openhouse)

Ikhwan comot

Cousins -Razmi.Mustakim,Fath, Eka(Mustakim's wife)

With my mom..

Fadhilah with her friend Ezo


Kugiran... actually nk tunjuk penyanyi dia yang hansome


ng



Friday, September 26, 2008

Selamat Hari RayaAidilfitri

Selamat hari raye aidilfitri untuk semua umat islam walau di mana berada. Dan sekarang aku berada di kampung halaman aku, Kampung Sungai Mati Muar Johor. Kak long jer yang dah blk Dila n Farid lum balik, masing-masing dengan aturan idup mereka. Walaupun keje Labs agak memeningkan aku, aku tetap ingin pulang awal dan berehat di umah. Anyway this is the 3rd Aidilfitri without my love grandmom.. i miss her so much..

Dan raye kali ini jugak agak sedih, kereta WAJA mama hilang waktu parents aku menunaikan umrah pada awal ramadhan lalu, depan condo yang aku sewa n ia dalam tanggungjawab aku..belum sebulan pun kete itu ilang, so rase bersalah la jugak pada mama, apakan daya itu semua di luar kawalan. Itulah dugaan paling besar buat aku.

Aidilfitri kali ini juga adalah yang perlu aku hargai, pada 5 Oct nie Remy akan ke UDE,German dan aidilfitri yang akan datang mungkin dia disana. Sempat la buatkan baju melayu untuk dia pakai nnt. Walaupun hubungan kami tidak nampak hala tujunya, tp itu aturan Nya yang kita hanya mampu merancang.

Aidilfitri kali nie aku ader 5 pasang baju kurung.. huhuhuhu..

Thursday, September 11, 2008

Selamat berpuasa..

Selamat berpuase kepada umat islam..Hampir 5 bulan blog ini sunyi tanpa sebarang cerita. itu bkn bermakna aku lupa, tp jiwa kacau telah menbuat aku abaikn blog ini dan melakukan pelbagai aktiviti yang bleh membuat jiwa aku tenang. Mcm2 bende yang aku buat sehinggakan pada saat ini aku merasakan ia adalah suatu yg sgt 'bodoh'. itu semua dijadikan suatu pengajaran dalam idop ini..

mase nie kt masjid Putrajaya, malam nisfu syaban..

Wit my twim.. Cameback from kolej matrikulasi NS.. jumpe en. kamarul.. x-lec KMP..


dalam flight airasia to Penang.