Tuesday, January 27, 2009

CNY holiday


Cuti kali nie x kemana pn, pulang ke SG. MATI. journey start on satuday. Tp, blk nk 2 diff car. Fadhilah cuti panjang skit, fadilah n farid blk satu kereta, aku dengan kak long pe umah orang kawen dulu, kwn STF dia. 2 umah plak 2, kt PJ n Kuala Sungai baru, melaka. penat la.. jauh n trafic jam skit area seremban..


Next day, pagi2 dah kene bangun, activiti mengemas kawasan umah.. daun gugur dah mcm musim luruh.. xper la, exercise pagi2.. berjaya jugak la..


Petang.. mak iiii... kak long wat kapla dia, nk pe visit labang kambing pak usu kt batu pahat, merengek2 nk pe.. dah la mengantuk, nk berehat pn x sempat.. mula2 kne pe umah pak usu, amik najat n yazid.. both my cousin.. then bru la pe ladang sunnah ( name ladang kambing )
Semua nye putih.. huahuahau..
kambing2 ini sgt la manje.. merase la jugak perah susu kambing.. huahua.. balik umah, badan sume bau kambing.. x bleh bla...




Aku mmg beraksi kt ladang kambing .. hua.. other day.. pe umah mak long, melepak kt umah.. now.. dah ader kt kajang.. ermmm..








Thursday, January 22, 2009

Gifts from Germany..

Mlm semlm, kwn remy yg dah abis blajar, Razmi, blk ke Malaysia.. Remy suruh aku jumpe dia, remy kater ader kirim barang untuk aku. Dengan rase kegembiraan nya, aku pergi ke KLIA jam 1230 mlm. Kejap jer jumpe si Razmi 2... Remy bagi, satu t-shirt with Leather Jacket , Nike Side bag and a few book marks.. Gembira x terkata. Sumthing yang best tentang remy... dia seorang lelaki yang menghargai perempuan. dia ckp, nike bag 2 gift coz aku score last sem.. erm...


Entah la.. kenape kehidupan aku di hantui oleh remy.. bkan xder kwn yang ingin berkawan. Belum terbuka hati agak nye... aku harap sgt2 dapat abis master this year.. doakan saya iyer..



Wednesday, January 21, 2009

Biler Meet Uncle Hussein Menang AJL

meet uncle hussein...


Meet Uncle Hussein - Lagu Untukmu Lyrics

Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri

Aku tetap begini takkan berubah kerna
Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku
Guna hati akal dan fikiranku
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Adakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan

Yang dikawal oleh jari jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukup-cukuplah oh cukuplah
Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu

Tak tahan tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan

Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa

Bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan

Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua

Bile laju nie dah menang, bru aku teringin nk tau lirik lagu nie, iyer la, susah nk dengar sebijik2. Rupenye bagus juga lirik lagu nie, layak la lagu nie jadi juara AJL. Walaupun aku agak Faizal Tahir yang menang. Elyana? belum bleh fight dgn diorng. hehehehe.. anyway baju Elyana mlm AJL sgt2 la comel...

Saturday, January 17, 2009

suprise!!!... new look.. unbeliveable...


Dalam aku yang sgt rindukan remy, aku teleh dikejutkan dengan e-mail dari dia.. send to me a few pic dia mase pe holiday kt Amsterdam. And gambar terbaru dia dgn rambut panjang dia.. selame aku berkawan dgn dia, rambut dia x penah panjang mcm nie.. huahuahuahu..

jealous nye.... nk pe HOLIDAY jugak....... xder sape nk ajak...