Friday, September 26, 2008

Selamat Hari RayaAidilfitri

Selamat hari raye aidilfitri untuk semua umat islam walau di mana berada. Dan sekarang aku berada di kampung halaman aku, Kampung Sungai Mati Muar Johor. Kak long jer yang dah blk Dila n Farid lum balik, masing-masing dengan aturan idup mereka. Walaupun keje Labs agak memeningkan aku, aku tetap ingin pulang awal dan berehat di umah. Anyway this is the 3rd Aidilfitri without my love grandmom.. i miss her so much..

Dan raye kali ini jugak agak sedih, kereta WAJA mama hilang waktu parents aku menunaikan umrah pada awal ramadhan lalu, depan condo yang aku sewa n ia dalam tanggungjawab aku..belum sebulan pun kete itu ilang, so rase bersalah la jugak pada mama, apakan daya itu semua di luar kawalan. Itulah dugaan paling besar buat aku.

Aidilfitri kali ini juga adalah yang perlu aku hargai, pada 5 Oct nie Remy akan ke UDE,German dan aidilfitri yang akan datang mungkin dia disana. Sempat la buatkan baju melayu untuk dia pakai nnt. Walaupun hubungan kami tidak nampak hala tujunya, tp itu aturan Nya yang kita hanya mampu merancang.

Aidilfitri kali nie aku ader 5 pasang baju kurung.. huhuhuhu..

No comments: