Sunday, October 12, 2008

Hari Raye Aidilfitri 2008

Aidilfitri kali ini disambut sederhana. Xder la sedarhana sangat. Mak dapat kete baru, beli friged baru n oven baru. Baju raye aku pun ader 6 pasang. banyak. Tahun nie aku n kak long ditugaskan pergi shopping untuk barang-barang dapur hari raye. Pe beli kt giant muo. kak long orang pertama yang sampai. then aku, farid the last person yang sampai fadilah. Malam raye bru sampai. Petang raye family mak usu pun sampai.



Shopping raye..


kak long cerewet memilih, siap ader buku takut ader yang ttingal..


Prepared ayam satay


kak long n farid kt dapur kupas bawang



baju raye aku ader 6 pasang

Keluargaku..


Mak su family mak uteh family n my family


Kak long n wafa Fadila n aiman


Abah and farid kt umah pak ngah (Father's side)

Cucu Pak Ngah..


My sibling n i with Mak long (Father's side)

Beraye di umah mak long ( with ikhwan n shuhada)

Beraya di umah mak usu

Main tembak2 time raye.. huhuhu



With Aiman (4th shawal openhouse)

Ikhwan comot

Cousins -Razmi.Mustakim,Fath, Eka(Mustakim's wife)

With my mom..

Fadhilah with her friend Ezo


Kugiran... actually nk tunjuk penyanyi dia yang hansome


ng



6 comments:

En Kid said...

salam..
oit..
long time no hear...
selamat hari raya ye...
:)

Siti Fatahiyah Hj. Mohamad said...

2 la..
i'm try 2 update everyday
tulis jer la ape2 pn..
at least ltk gambo..
thanks en. kid..

SITI said...

letak gamba berpada2, eh. Jangan letak gamba2 aku yang pelik2. Banyak lagi gamba2 aku yang lawa2. Heh.

Siti Fatahiyah Hj. Mohamad said...

releks ha..
ok aper gambo 2..

Anonymous said...

hahaha.mr ezo tuh her friend? or her boyy? heee.

Anonymous said...

dah lame ke ko buat bende ni???
rajin gak ko nak buat sume ni ek???
nanti eh ajar aku wat..
tapi ade ke laki yang tulis blog camni???
ko dah kire leh bangga dgn ape yang ade skrg kn???
complete la...
aku??????????