Sunday, March 1, 2009

Main Layang-layang

Sabtu pagi, aku ke Kolej Tun Syed Nasir (KTSN). Tempat tinggal kak long skrg. Ader family day KTSN. Semangat la aku pe dgn Fadhilah. Sampai-sampai, kak long x siap pn, nasib baik dh makan dulu before datang. lebih kurang pukul 3 baru ke Yasik Titiwangsa ( where the event happend) jalan kaki. Jauh juga.. macam-macam ader. Yang menari perhatian aku, main layang-layang. Aku pn beli la layang-layang. trus nk maen kt situ coz ramai jer yang maen wlpn terikan matahari ketika itu sgtla panas.. huahua.. tp, setelah hampir setgh jam... layang-layang aku x naik.. rupa-rupa nya aku x reti naikan layang-layang... huahuahua..



Malam.. pe tgk Malam amal akustik. Ader bunkface.. rosin.. new@11.. best la.. tp, x ramai sgt. buat kt tempat tertutup n kne beli ticket. rm10.. mahal la jugak coz if kt UKM bangi, slalu nyer open.. erm..


No comments: