Saturday, March 21, 2009

Wedding..

Alamdulilah, aku dengan gurl hampir sembuh dari kecederaan excident, dah bleh makan dah.. Ape2 pun a big thanks for everyone concern about us. terutamanya mereka yang tinggal di Apparment MIRO, GORI, DAUS, mat,apeng, nai, lan, aleemi, hafiz, aker ( wlpn mcm x concern sgt), stan, & TEEKO.. And sorang lagi yang X dok kt MIRO tp selalu menumpang kat miro EN Joe ( Contractor yg slalu suruh aku cal back). to Farhan yang aku semakin sayang, thanks alot, but u hav to learn more how to take care sumone u love... To all my silent or loyal blog reader, thank you for your concern, i really appciate it.

Dis weekend, aku menghantar pengantin ke senawang. FYI, cousin aku ni kawen dengan dua pupu kitorg, Grandmom aku dengan grandpa diaorg adek-beradek, so ramai la jumpe sedara. aper yang aku terkejut, family abang sham nie, muka diorng serupa dengan anak beranak mak uteh aku, huahuahuahua.. sedara kan... here sum pics to share..


No comments: