Wednesday, January 7, 2009

Bile hilang REMY... hilang juga....???

Remy, BF yang paling lme share idop dgn aku, almost 4 years, Skrg REMY ader kt University Duisburg-Essen (UDE), Germany, menghabiskan 2nd degree in mechanical Eng. idop dengan remy mengajar aku rezeki masing-masing lain-lain n x semestinye yang lmbt itu tidak baik, maner x nye, remy x matrikulasi JOHOR, Amik Sains Hayat, Biler dapat sambung degree in Siences Comp, dia gigih abs kna setahun (2 sem), Pas 2 bru dia cube apply msk FAK Kejuruteraan, dia adalah pelajar sains hayat yang xder basic physic... REMY seorangyang sgt rajin belajar, result dia selalu nye akan meningakt setiap semester... aku x lg berkawan dgn dia atas byk alasan, So since kami dah x berkawan lg.. aku hilang byk bende yang slalu aku buat, perkara2 inila yang buat idop aku bahgia n kedang2 sengsara. btol ckp orang tua2, bila ade depan mare, x nk hargai, bila dah ilang.. selalu rindu...dan aku sgt2 rindu kt dia...




Time dia, dia teman aku pe Ofis kolej, dia ader Quiz, kt mane2 pn remy akan study, dia x penah merungut ku kne teman aku.. even mase dia study..



What i miss....



1. Nak naik moto... dah lbh setahun x naik moto. maybe remy sorang jer yang yakin nk bwk aku naik moto..

2. Nk makan goreng pisang n cendol uncle kt kajang.. makanan kegemaran yang same .. GORENG PISANG

3. Nk makan sesame... tyme kwn dengan remy dulu, makan 4 hari sekali bersame2.. so byk la fav kedai makan yang ktorg suka pe.. skrg.. buka pusae pn sensorang..

4. Nk amik n hantar REMY pe fac or somewhere else.. coz remy suka jln... dia x reti tdo siang...

5.Nk bersukan.. remy slalu ajak aku maen pingpong, badminton,. swimming... and pe gym.. remy siap belikan 2 kasut sukan baru... skrg nie... seminggu sekali pn susah nk bersenam...

6. Nk ikut remy pe jamming, remy bleh maen a fewinstruments, guitat, guitar base pn bleh, dram.. n remy ade suara yang sgt merdu.. n sgt yang paling best.. ikut dia pe bettle of the band...



7. Nk adr orang address me SAYANG mcm remy panggil aku.. slalu dia akan selak langsing bilik aku, and ckp.. 'sayang, abang pe clas dulu. bye sayang, ilove u"and aku x penah dengar that words anymore.. Pic above

8.Nk pe karoke, wlpn skrg nie aku pe je karaoke, tp x same mcm pe dengan remy... slalunye remy aku pilihkan lagu untuk aku nyanyi... skrg? suka hati jer..

9. Nk ader org yang ajar aku berfashion, remy seorang yang suka tgk awek dia cantek all the tyme.. even warna stokin pn kne pilih.. skrg.. ikut suka aku...

10. Nk buatkan Choclatte puding, Food yang paling aku pandai masak... KLu ader kt dlam friedge, sehari 2 kali dia akan makan... n slalu la aku buat untuk dia, sampai ingredients remy dah tau beli sendiri.. n dia suka aku try error for puding nie.. nk manis la, nak keras skit... nk bentuk nie la, bentuk yang paling dia suka rabbit.. aku rase kwn2 dia pn dah ramai yang rase..


Above : Mase nie holiday kt Pulau Pangkor...

11. N pe holiday........ remy dah bwk aku 8-9 kali pe genting, sgt seronok... trip new year KL-JOhor bahru, Pulau pangkor... pe gunung ledang.. A farmosa Melaka, Pangkalan Balak, melaka.. PEnang.. huhuhuhu.. byk sungguh... n aku rase x sume awek dapat holiday mcm aku..

12. Nk pe tgk Driff kereta, aku rase lbh sepuluh tempat pe tgk driff.. remy sgt suka driff.. n dia x la fantatic tgk bola like other man yang kenkadang bleh bergaduh dgn gf.. it never happend between us..
Gambar mase Pree sConference, Remy slalu nk aku ader kt seblh dia

Skrg ni sgt2 rindu nk share2 mcm dulu, n aku rase susah nk ader lalaki yang mcm remy, yang melayan sume kerenah perempuan, wlpn aper pn, semoga remy gembira skrg bersam kekasih baru dia yang aku sendiri s knl n x nk knl.. remy nie pasan baran, klu x wat dia mrh dia ok even kdg2 aper yang dia marah 2 x msk akal...

p/s.. nnt upload byk lg gambar.. tgh edit n cr maner2 yang menarik..

1 comment:

Anonymous said...

=D
Tayah....
Sweet ajer..(time sweet)
well i know the feelings whe we lose sum1 that really half of us..
no worries..there will be 2 nd(3rd,4th,5th.....100) chance to improve..
Insya-Allah...
peace babe~!