Wednesday, January 21, 2009

Biler Meet Uncle Hussein Menang AJL

meet uncle hussein...


Meet Uncle Hussein - Lagu Untukmu Lyrics

Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri

Aku tetap begini takkan berubah kerna
Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku
Guna hati akal dan fikiranku
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Adakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan

Yang dikawal oleh jari jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukup-cukuplah oh cukuplah
Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu

Tak tahan tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan

Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa

Bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan

Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua

Bile laju nie dah menang, bru aku teringin nk tau lirik lagu nie, iyer la, susah nk dengar sebijik2. Rupenye bagus juga lirik lagu nie, layak la lagu nie jadi juara AJL. Walaupun aku agak Faizal Tahir yang menang. Elyana? belum bleh fight dgn diorng. hehehehe.. anyway baju Elyana mlm AJL sgt2 la comel...

No comments: