Wednesday, January 14, 2009

Renjis 2.. episod akhir..


"Lelaki itu prosa alam dan perempuan sajaknya,
Cinta itu lagu dan perkahwinan orkestranya"




Malam nie, last episod cerite RENJIS 2, Oleh sebab aku die hard suka kt elyana 2, sanggup aku tgg dpn tv. dalam cerita 2nd season nie, same jer, citer pasal wedding planner.. tp, mak aku x suka aku tgk citer nie, dia kater elyana menyeksi sgt kt dlm citer nie.. iye la org2 tua.. but for me.. dia tetap cantik, comel, n seksi... and aku ader sebab kenape aku sgt suka dia..

Dalam cerita nie. liza abdullah or pn. seri tuan punya butik pengantin seri andaman sgt funny.. mmg la xder gaya mak aku langsung.. cian kirana kne srh2 berkawan or bercinta dengan lelaki , ironinya same mcm kak long aku yang disuruh mak aku berkawan dengan budak lelaki.. mcm2 lelaki...huahaha

Kesian Elyana or Kirana, kne pilih lelaki untuk di kahwini, tiga lelaki.. sume nye bagus2.. handsome2.. Rafiq, Din n Budi.. akhirnya Kirana pilih Budi yang sgt pandai mengambil hati serta sgt memahami diri dia..but in the reality there still a gurl like dis even lelaki pun dah x brape ramai.. and of cause, lelaki yang hot stuff banyak pilihan.. pilih ikut citerase, menolak jika kurang menepati ciri2. lumrah alam, everyone looking the best.. so kiter x perlu la kecil hati klu xder orang nk kt kiter, tp ramai orang yang nk kt adek kte...

Mila and Kirana, 2 best friends.. bergelak bersama, bersedeh bersama... true friends.. reality? susuh kiter nk cr kawan yang mcm 2.. anyway.. bile cerita renjis 2 nie dah abis, aku xder alasan la nk tgk tv.. huahahauh...


semoga ader new season.. vote for elyana ..anugerah juara lagu 2008..


1 comment:

[N]ai.m Dau[d] said...

oi ko nak tgk AJL ke?
jom aa gie stadium hahah!!