Wednesday, August 4, 2010

Rasa : Hormat, Cinta, Sayang

Ush.. tiltle yang x pernah terfikir untuk ditulis. ader beberapa insiden berlaku. Ini adalah sifat mulia, jika manusia hanya mempunyai 3 sifat ini, maka kurang la bertelikahan yang merapek dalam dunia ini.
Insiden pertama
Rasa hormat saya kepada Ketua saya yang agak mengikut buku peraturan perintah am, yang menyebabkan rutin sebagai pegawai penyelidik agak tergendala. walaupun saya pernah meninggikan suara terhadap dia, saya masih hormat dia dan kdg-kdg saya melupakan mewujudan dia sementara waktu untuk memastikan penyelidikan saya berjalan lancar. hahahha.. penyelidikan pertama saya di Nuclear Malaysia
Insiden pertama
Cinta hati saya. saper lagi fairul farhan la kan. yup dia senang sgt bersemangat berpractical dia 1 of construction company, semenjak dia prac nie, saya selalu dilupakan, dh la dia akan lupekan saya apabila dia bersama kwn2 dia. saya sgt takut jika rasa cinta antara kami akan hilang disebabkan kurang komunikasi dah memfocuskan pada kerjaya. ataupun rase Cinta itu sudah lame hilang pada farhan, dan sekarang baru dia sedar yang dia tidak memerlukan saya lg. Saya sgt risau. Aktiviti bersama juga sgt kurang. farhan, please we need to solve this situation.
Insiden ketiga
Semua org tau, Silver and Sayang dan dpt kitten 4 ekor, dan mereka sgt comel, namundemikian, bau pemelihara kucing yang kritikal dirumah saya, dan saya terfikir untuk memberi semua anak kucing kepada mereka yang sayang kepada kucing. tp, rasa sayang terhadap anak2 kucing itu menyebabkan anak kucing itu masih di rumah saya.

1 comment:

Siti Fatahiyah Hj. Mohamad said...

Dear Farhan,
For your information, i never used any 'kabel' to get this job.
I get it because of myself!